Kundeservice udvikling

 
God kundeservice giver ikke bare mere tilfredse kunder, men også bedre bundlinie og mulighed for fremtidig indtjening. Men hvad er god kundeservice i din virksomhed?
PARCAE giver dine medarbejdere de rigtige værktøjer til at yde en endnu bedre kundeservice. Den der skaber gode relationer, salg og mersalg.
 
 
Det du gerne vil udvikle din medarbejder i kan være:
  • Den gode kundeservice
  • Effektiv kundekommunikation
  • Spørgemetodik og samtalens faser
  • Positive udtryksmåder
  • Mødebooking
  • Kontaktstrategi
  • Målfastsættelse
  • Grundlæggende forståelse for salg - for dig der ønsker salg igennem din kundeservicemedarbejder
  • Sælgerens rolle og sælger typer

 

PARCAE tager din virksomhed og jeres udfordringer seriøst. Derfor tilbyder vi heller ikke standardløsninger, men går ind i en tæt dialog med jer for at afklare jeres specifikke behov.


For yderligere dialog og afklaring kontakt venligst: Sanne Haaning, tlf.nr. 30135159 eller på mail@parcae.dk

PARCAE v/Sanne Haaning | CVR: 32921027 | 8600 Silkeborg - Denmark  | Tlf.: +45 30135159 | mail@parcae.dk